Våren är på väg!

Äntligen så fick jag en dag när jag var ledig och vädret var fint! Solen sken och ingen blåst så jag, Max och Ayala packade in oss i bilen och mötte upp Kerstin och Oscar i Lista.
 
Hundarna var lyckliga och sprang och busade i skogen och vid rastplatsen stannade vi och fikade och njöt av solen som värmde! Fler sådana här dagar vill jag ha nu!
 
Sötaste kompisarna
 
Puss på dig säger Oscar!
 
 
Fika-tajm, bjuder du på en kaka? undrar Ayala
 
Fler som vill smaka bokstavskex ;)
 
Mamma! Ta bort den dumma filten som blåser över mig!
 
 
 
Oscar älskar att hoppa efter snö!
Det kan resultera i roliga bilder :)
 
Haha, vilken akrobat-clown!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Åhhh vilka fina bilder på söta Max och Ayla.

2013-03-06 @ 16:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0