Varför???

Jag brukar alltid tänka att det finns nån mening med allt, att allt ont leder till något bättre...
Men ibland fattar jag inte vad som är meningen!!?? 

Igår var min pappa och min älskade syster-dotter Vilma med i en bilolycka på väg fmot Västerås för att träffa mig och Max. En bil körde in i dom bakifrån i full hastighet, hela bakdelen trycktes in och bilen började brinna!

Tur i oturen så fanns det fantastiska människor i närheten som klättrade över viltstängslet och fick ur Vilma ur bilen! Räddande änglar finns där man minst anar det.
Pappa klarade sig utan skador med chockades svårt, Vilma fick en hjärnblödning och ligger just nu på Akademiska och kämpar. Hon är stabil men allvarligt skadad.
Men hon har varit vaken på morgonen och pratat, hon är en sån kämpe! Ber för att det inte ska bli värre och att hon slipper några men! Älskade Vilma, vi tänker på dig här hemma!!!!
Bara tanken på att något skulle hända Max eller Miitri... Nej usch, vill inte ens tänka på det. Är bara tacksam över att ha min underbara son här hemma med mig, att få njuta av hans leenden och underbara person.
Jag kan bara tänka på stackars Sofie och Peter, får det aldrig vara nog??? Hur mycket olycka ska en familj behöva gå igenom? :(

Ta hand om dom ni älskar!! Man vet aldrig hur länge dom finns där! Ta vara på varje dag och häng inte upp er på småsaker, livet är för kort för det!
Älskar er mina killar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0