Fotografträff

Ett av mina trevligaste jobb var när jag jobbade för Pixybild, som skolfotograf och säljare.
Härligare gäng får man leta efter och jag har fortfarande kontakt med dom trots att det är flera år sen jag jobbade där nu :)

Så när Kenneth ringde och frågade om jag ville hänga med på fotografträffen i Enköping så sa jag snabbt ja tack!
God mat och trevligt sällskap tackar man ju inte nej till :)

Vi möttes i hamnen i Enköping och det var hälften nya ansikten och hälften gamla.
Maten intogs på Hamnmagasinet, en supertrevlig restaurang vid vattnet. Själv tog jag en Hamnburgare och det var GOTT! Max charmade som vanligt alla och satt och pratade för fullt :) Speciellt förtjust blev han i Kenneth.

Efter maten så gick vi och spelade kubb, ungdommarna mot gamlingarna ;)
Självklart vann vi "ungdommar"!


En Hamnburgare :)


Gänget, förutom Hasse som hamnade utanför, sorry Hasse!

Max, cool som alltid!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0