Farmor 80 år

Dagen efter min födelsedag fyller min älskade farmor och i år fyllde vi båda jämnt, dvs jag fyllde 30 och hon 80 (jag är ju hennes 50 års present)
Vi hade ordnat en överasknings lunch på Buffils Anna's i Silljansnäs, ett av farmors favoritställen.
Pappa och Giselle åkte upp till farmor och ville bjuda ut henne och farfar på lunch för att gratta, vi andra åkte i förväg och var där när dom kom fram!



Farmor blev SÅ överaskad och glad, jätte roligt var det!! Sen minglade vi lite, Josse och Fredrik hade ju precis kommit hem från sina 6 månader i asien så alla var jätte glada att träffa dom också :)

Vi åt god mat och fick tårta, sen var det dags att fixa farmors present, en släktbild av barn, barnbarn och barnbarnsbarn. Bilden blev sen tryckt på Canvas och hänger nu uppe i Dala Floda :)




Älskade farmor och Farfar!!


Josse och Robinss... förlåt Fredrik ;)

Sofie och Peter

Me & my man!! Kärlek!

Finaste Vilma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0