Glad påsk!

Idag är det påskafton och istället för en trevlig dag hemma hos syrran så har jag legat sjuk i soffan :(

Max har också varit sjuk, han hostar och snorar men är trots det ganska pigg när han är vaken. Fast han har nästan inte gjort annat än sovigt dom närmaste dagarna, men det behövs säker när man är liten och sjuuuk!

Men han växer som han ska och lite till, i tisdags var det vägning och mätning och då var han uppe i 4420g och 55 cm, dvs + 1,4kg och 8 cm längre, nästan 8 veckor gammal.

Får hoppas att sjukdomen inte gör att han hamnar efter på kurvan, men jag tycker han verkar äta bra, även om han inte äter lika ofta, så det borde inte vara någon fara. Nästa koll är på syster Josses födelsedag, den 26e april!


Men istället för att sitta och tycka synd om mig själv och Max så bjuder jag på lite bilder från dom närmaste veckorna!

Håll till godo!



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Oj! Nu börjar ju Max få lite personlighetsdrag :) Han verkar mer vaken och medveten iaf :) Bus-Ayala! Oscar längtar tills de kan leka igen, sådär som bara de kan! :)

Krya på dig! Kram

2012-04-07 @ 21:13:43
URL: http://www.agilitytassar.se
Postat av: pappa

Jättefina bilder Therese. Max är så himla söt, och lik dig när du var liten.. kul :-) Stor kram till er båda.

2012-04-17 @ 14:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0