8 veckor kvar!!!

Vi börjar närma oss slutspurten och det är bara 8 veckor kvar till beräknad förlossning!
Har gått in i vecka 32 och nu börjar det bli mer och mer tungt för varje vecka som går.

Nu är det mer eller mindre besvärligt att jobba varje dag, känner av både rygg, ben och mage... och större och tyngre ska man bli! Herre gud :)


Spenderade en jätte trevlig men allt för kort jul hos syster Sofie med familj. God mat och trevligt sällskap innan det var dags att jobba igen på mellandagsrean.

Bjuder som vanligt på lite bilder, får bli några collage eftersom jag har varit så dålig på att uppdatera.




Här ser man lite hur den har växt på 6 veckor, mellan vecka 24 till vecka 31. Den blir rundare och rundare :)



Kommentarer
Postat av: Em

Härligt att det börjar närma sig och fort har det gått för din del. Minns att jag kikade in här och då stod din babyräknare på vecka 12 tror jag.

Jättefin mage har du. Jag har BF tre veckor efter dig. :)



Ha en alldeles underbar dag!

/Em



(Från en läsare som brukar kika in här mellan varven.Hittade hit för länge sedan via din syster Sofie och hennes blogg som jag följt i några år.)

2011-12-27 @ 14:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0