Milstolpar och helgplaner...

I morse så gjorde Ayala sin första större milstolpe tycker jag! hon bad om att få gå ut och bajsa :)
Efter frujosten så gick hon fram till ytterdörren, vände och gick tillbaka tills jag kom, då satte hon sig vid dörren tills jag öppnade och då gick hon ut, kissade och bajsade och sen sen in och sitta fint på mattan i väntan på en godis :)
Det är lång väg kvar men ett stort steg på vägen, matte var SÅÅ stolt :)

Sune har börjat slappna av mer och mer nu också, jag tror han har insett att hanh inte måste tävla om uppmärksamheten och att han inte har blivigt utbytt så nu leker han och Ayala ofta, speciellt ute, och dom har jätte roligt ihop. Det är skönt att få hjälp med att aktivera henne så tack för det Sune.


I morgon ska jag på agilitykurs utan hund i Norberg med Annica Aller som ska vara väldigt duktig, det ska bli skoj :)

Här kommer några foton som Fredrik syster Sofie har tagit! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0