Besök hos Monica

Idag har vi varit på äventyr i Lista skogen med Monica och hennes Basenjis. Ayala hade jätte skoj och det var inte så farligt blött och slaskigt. Feie fick också följa med och det gick okej, hon hetsade upp sig en del men det var nyttig träning för henne.

Efter prommenaden så åkte vi hem till Monica och fikade och tog fina bilder på Ayala. Så klart så glömde jag kvar kameran i hallen men Monica hade en som tur var så nu väntar jag på att få korten så kan jag lägga upp dom här :)

Ayala och Monicas Noni busade för fullt så nu ligger en mycket trött lill-tjej och sover i soffan hemma. Skönt med lite lugn och ro ;)

Monica går just nu en kurs för Gerard O'Shea och visade lite bra tips på hur vi ska träna inför utställningarna som kommer nu framöver. Ayala var väldigt snabb på att plocka upp vad hon skulle göra så det ska tränas för fullt här hemma framöver :) Fick också låna ett jätte fint utställningshalsband som passade perfekt så vi ser fina ut i ringen :)

Ska sätta mig och kika på lite inofficiella utställningar nu i april-maj, jag och syrran ska försöka komma iväg tillsammans. Det ska bli skoj.


Lägger som sagt upp lite bilder så snart jag får dom :)

*kramar* från Ransta

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej!

Kul att du ska ut på utställningar med "lilltjejen". Du kommer väl ihåg "vår egen" utställning på klubben i maj :-) Jag ska nog ställa min Texas på den, han behöver socialträning i lite mindre stojig miljö än en officiell utställning.

Hoppas vi ses framöver!

Kram Anette

2010-03-25 @ 19:13:02
URL: http://aussiepojkarna.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0