En massa bebisar...

Nu har jag äntligen fått min beskärda del av bebisar!
I tisdags åkte jag och Fredrik först hem till Camilla på Miss Amazings Kennel och träffade henne och hennes 4 underbara valpar. Vi sitter nu och håller tummarna för att allt ska gå i vägen för i så fall så kommer en underbar liuten tik flytta hem till oss om några veckor! Behöver jag nämna att vi är till oss av förväntan? :)

Besöket gick iaf jätte bra och valparna var väldigt sociala och härliga. "Våran" valp var faktiskt lite extra förtjust i oss lustigt nog och somnade efter ett tag i mitt knä, hon kanske hade nått på känn!?

Här får ni också njuta av lite underbara valpbilder...

 


Fredrik och våran ev valp "Miss Amazing's Field Silverglow"




"Glow" mumsar på mitt finger




"Glow" har somnat i mitt knä, syrran fortsätter busa.



Man blir trött av att busa, brorsan "Miss Amazing's Chanter Moonfilter"



När man är liten kan man sova precis hur som helst :)



"Hm, undrar hur den här smakar?"



Fredriks skägg var mycket populärt hos "Chanter"



"Chanter"

"Glow"

"Glow"


Efter turen till Camilla så åkte jag vidare till syrran för att hälsa på Vilma och vilken underbar sötnos hon var då! När jag först kom dit s¨å låg hon och sov på pappa Peters mage och såg ut som en liten eskimå bebis med tjockt svart hår och sneda ögon :)

Hon hade vänligheten nog att hålla ögonen öppna i några minuter och vi tog massor med bilder på henne med mig, mamma Sofie och moster Josse. Vi får se när det blir våran tur :)

Här kommer lite bilder på Vilmsan iaf.


Det lilla eskimåbarnet

Jag och Vilma





Vilka ögon! Vilma posar som om hon aldrig gjort annat :)

Mamma Sofie med sin älskling

Stoltare moster får man leta efter, om Vilma skulle försvinna vet jag vem jag skulle misstänka först ;)


Det var allt för nu men fler bilder kommer med säkerhet.

Love T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0