Snart dax... för många saker.

Snart gäller det...

Snart:

- Åker lilla syster Josse till Indien för att volontärjobba med barn i en by.
Jag hoppas hon förstår hur stolt jag är över henne och att jag förväntar mig många fina bilder med nya kameran :)

- Kommer vår lilla valp äntligen hem, förmodligen redan nästa torsdag om det passar för Camilla.


Vi har börjat handla och fixa hemma för att göra hemmet så valpvänligt som möjligt.

Inköpt:

- ToaLätt (strö)

- Vatten och matskål

- Leksaker

- MASSOR med tuggben i olika typer och storlekar. Valptänder kliar och alltd bra att ha saker man FÅR tugga på i huset. :)

- Bitter-spray, tänkte spruta det på det mest gnagvänliga i huset som eventuella sladdar och stolsben som små valpar ikke ska äta på. Då blir det mindre nej och mer tänka själv :)

Nu är det ända vi saknar kompostgaller och en kattlåda men det ska vi få låna av Monica (lådan alltså).
Får smita förbi Biltema för gallret nån dag innan jobbet.

Koppel har vi i massor och ett eget halsband köper vi när vi har fått henne och kan prova ut ett fint i butik.
Jag vet att dom växer ur sina halsband snabbt men det första halsbandet är lite speciellt och något man sparar på.

Valpkurs är också bokad, bara att betala avgiften. den börjar 21a Mars så det ska bli roligt!


Skålarna och en av leksakerna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0