Badtajm :)

Idag var hundarna och vi på Strömsholm för Feies simträning. Jag har beslutat att börja simma Sune också samtidigt för att han ska bygga lite muskler inför Agilitysäsongen. Han var jätte duktig även om det kanske inte var jätte poppis :)

Passade på att ge Ayala hennes första dusch. Det var inte sä jätte poppis i början även om hon bara försökte flytta sig från vattnet utan någon särskild rädsla, men efter att ha blivigt mutad med lite levergodis så stod hon snällt stilla medans matte schamponerade och sköljde av. Sp nu är alla tre hundarna rena och fina.

På kvällen fick Ayala förja med mig på mitt ACoA-steg möte hon Michaela där hon gick och plockade krukväxt-löv från marken och sen somnade snällt i mitt knä. Hon är precis som Feie och Sune otroligt lätt att ha med bort så det är jätte skönt.

Hon åkte själv i buren i bakluckan men sa inte ett pip utan la sig direkt till rätta. Hon är så duktig vår tjej :)

Idag fyllde lilla Vilma 2 månader!! Grattis grattis, tänk vad tiden går fort! I morgon ska vi och mormor åka och hälsa på, det var verkligen på tiden. Känns som en evighet sen vi sågs sist.

Då ska det tas nya bilder på Vilmsan, njut av dessa på hundarna så länge :)



Kommentarer
Postat av: Madde

Mysiga bilder! Rider du något nu? :)

2010-03-15 @ 02:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0