In i vecka 24...

Idag är det 117 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum, det är 16 veckor, dvs mindre än 4 månader kvar!
Har än så länge inte köpt nånting, vi behöver ju verkligen skaffa ALLT!
Vagn, insatser, bilbarnstol, säng, stolar för att inte nämna kläder mm.
Vi måste verkligen sätta oss ner och skriva en lista på allt som behöver införskaffas INNAN bebis kommer så att man inte glömmer bort något viktigt. Tiden går så sjukt fort fram.


Sparkandet är igång på regelbunden basis nu, framförallt när jag ska lägga mig och sova på kvällen.
Fick en rejäl sammandragning här om kvällen också, gjorde inte ont men var riktigt obehagligt. En liten preview på vad som komma skall :)

Men annars mår vi bra, har fortfarande knappt gått upp i vikt och lider inte av några dirtekta graviditetskrämpor så ska inte klaga. Fast det gör jag ändå när jag mår dåligt men det får vara okej ändå :)


Lite nya bilder från den senaste månaden, man ser inte så stor skillnad på bilderna med det syns mer i verkligheten. Magen är liksom större på "bredden" också så nu syns det att man är gravid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0