Negativa vibbar...

Ibland undrar jag om det är något i luften, någon sorts negativ energi runt mig och dom jag känner.
Ta bara min syster Sofie som förlorade sin son Victor, och inte nog med det utan deras hundar har haft alla möjliga sjukdommar som ögonskador mm både under och efter victors sjukdom. Ungefär ett halvår senare så förlorar vi vårat barn i ett missfall. I samma veva så förlorade en av mina nära vänner sin älskade hund i cancer, vi får reda på att Feie har en obotlig ryggskada som kräver livslångmedicinering. Några månader senare så sliter hon upp sin klo och tvingas gå på ännu mer mediciner ända tills den ödesdigra dag då hon halkar i trädgården så illa att korsbandet går av och vi måste ta bort henne. Inte mer än några dagar går så får vi höra att några av våra närmaste vänner har fått ta bort sin hund, också på grund av en olycka i trädgården.... och nu senast så fick jag reda på att Ayalas uppfödare har fått låta sin gammelhund somna in...


Visst, det kan vara en ren tillfällighet, men ändå! Så mycket död, smärta och sorg...


Jag tänder ett ljus, inte bara för Feie och Victor utan för alla er som förlorat någon ni älskar!



Kommentarer
Postat av: Monica Massih

Nu måste jag protestera. Om det är något du genererar Therese så är det POSITIV energi. Inga neg vibbar här inte:-)



Lycka till i morgon i Åkersberga!! Lilla Ayala tar dem alla, eller hur!



Kramar

Monica o gänget i V-ås

2010-05-15 @ 22:07:06
URL: http://www.yulara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0