Härlig dag

Idag har det varit en riktigt trevlig dag, fick lite sovmorgon med både hundar och pojkvänn för en gångs skull.
Sen frukost och promenad i solskenet med hela familjen. Ayala är riktigt duktig på prommisarna, hon varvar att gå lös och i koppel och på inkallning är hon jätte duktig. Hon och Sune har tagit för vana att busa sista biten fram till huset när vi släpper dom, då drar dom iväg som vildar :)

Efter prommenaden så lekte vi lite i snöhögen utanför huset och sen gick vi in och började riva lite i köket.
Vi planerar ju att riva en vägg och bygga om hela köket så nu börjar det bli dax att sätta igång.
Väggen var tätat med gammla tidningar och vio hittade till och med en med datum på, 1916!!! Den biten ska vi spara och rama in till nya köket.

Nu är det i alla fall fint och dammigt i hela köket så hundarna är  för tillfället portade, inte jätte poppis kan jag säga :)


I kväll var jag på första första mötet på min L1 kurs (Ledarskapsutveckling) som jag går för att bli Agilityinstruktör, mest genomgång av Studiefrämjandet och deras arbete idag men i morgon blir nog mer intressant.

Nu måste jag snart sova för kursen börjar redan kl 9 imorgon.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Yvonne/Morfar

Hej Therese,vad kul jag hittade din blogg,du verkar som vanligt ha en massa projekt på gång.Äntligen börjar våren göra sig påminnd.Skulle vara trevligt om vi kunde ses någon dag i påsk.Hälsa Fredrik och vovvarna....

2010-03-13 @ 16:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0