Tråååkigt!

Jag blir tokig!
Nu har det gått en hel vecka sen jag stukade foten när jag skulle gå ner för vår altan och jag kan fortfarande inte stödja på foten det minsta *suck*
Det gör nästan ondare nu än för några dagar sen, speciellt när jag har haft foten i högläge och sen tar ner det, då känns det som knivar runt fotleden!

Det värsta är tristessen. Jag kan inte ta mig någonstanns, bara hoppa runt på mina kryckor innomhus och vid fint väder lite ute, men nu ska det ju bara regna hela tiden så kan inte ens göra det. :(

Det var meningen att jag och Louise som ägen Puff skulle börja sätta igång honom nästa vecka men nu verkar det som att det inte blir av alls. Två veckor med kryckor och sen mins en vecka till när jag tar det jätte lugnt sa läkaren. Så varken ridning eller agilityträning för mig den här sommaren :(

Lägger in lite bilder från roligare tider!

*kram*


Feie busar på stranden!


Sune och jag badar


Puff vilar i hagen :)


Stooort rabarberblad, passar till paraply för Sune :)


Nu blir det lite bilder från Sunes Agilitytävling!





Kommentarer
Postat av: josse

din stackare

mamma berättade idag att du hade stukat foten.

ringer dig senare idag eller imorn för å pussa dig genom telefonen.

hoppas du mår bra annars. kul att du skaffat blogg som resten av oss normala!!



pösspöss lillasyster josse

2009-07-10 @ 18:17:30
URL: http://josiek.blogg.se/
Postat av: katarina ljung

hej gumman!

kul att höra av dig, jag är sämst på sånt också.

vi får ha koll på varandras bloggar helt enkelt.

jag har:

www.prinsessanmums.blogg.se



kram på dig, söt sune! :)

2009-07-10 @ 19:02:32
URL: http://pinsessanmums.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch då med din fot =(

Krya på dig!

2009-07-15 @ 17:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0